You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - לאומית דרום, רונן גרדשוב כתום לעוד זמן ארוך

נוער - לאומית דרום, רונן גרדשוב כתום לעוד זמן ארוך

קשרה של קבוצת שנתון 2003 חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות במדי בני יהודה ת"א, בה החל את דרכו בשנתון טרום ב'.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר
צילום: דוברות בני יהודה ת"א

בני יהודה ת"א ממשיכה לחשוב לטווח ארוך. לאחר החתמותיהם על חוזים ארוכי טווח של החלוץ רועי בן שמעון (שנתון 2000) וסילבה קנגאני (שנתון 2003) - שכבר כבשו שערים במדי קבוצת הבוגרים. היום בצוהריים חתם הקשר רונן גרדשוב, באמצעות סוכנו - עידן בן אבו, על חוזה לשלוש עונות נוספות במועדון.

בשונה מהרבה שחקנים בני גילו, רונן גרדשוב, יליד שנתון 2003, עשה דרך ארוכה ורצופה במחלקת הנוער של המועדון משכונת התקווה. רונן גרדשוב החל את דרכו בקבוצת טרום ב' ולאורך השנים עלה בסולם השנתונים. בעונה הבאה ישחק לראשונה עם בוגרים ממנו, במדי קבוצת הנוער, שתודרך ע"י בני בן זקן ולעיניה תעמוד מטרה אחת מאוד ברורה - לחזור בתום העונה לליגת העל.

אוהד בק - אימון מנטלי באזור גוש דן וירושלים

 

כל כדורגלן חולם להביא את היכולות הגבוהות שהוא מציג באימון ישירות לרגע האמת בשבת, כי כישרון כבר יש לך, אז מה חסר? אני אוהד בק, מאמן מנטלי המתמחה בהבאת היכולות מהאימון למשחק, ניסיון של כ-8 שנים כשחקן וכאיש צוות במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, מאסטר ב-NLP ומאמן מנטלי מטעם האונ' הפתוחה. בתהליך איתי נעבוד על המרכיבים שיביאו אותך להצלחה: נבנה ביטחון עצמי חזק, נפתח חוסן מפני מתחים ופחד מכשלונות, ובעיקר – נגיע יחד לפריצת דרך שאפילו לא חלמת עלייה. 

 

פרטים ליצירת קשר. טלפון: 054-4968724. להמלצות מצד שחקני בית"ר ירושלים - הקליקו כאן , לערוץ היוטיוב שלי - הקליקו כאן, לערוץ הפייסבוק שלי -הקליקו כאן, לערוץ האינסטגרם שלי - הקליקו כאן .